2/10-2011

Hej hopp, hoppas helgen har varit bra. Vi hade fotbollsledigt hela helgen så jag tog ledigt från allt :) Har inte spelat fotboll, inte gjort någon läxa och inte skrivit i bloggen, det behövdes faktiskt!

I fredags gjorde vi inget speciellt. Jag hade lektion efter lunch och sedan tog vi det bara lugnt. Igår bestämde vi oss för att åka in till San Fran, det var nog första gången som jag var där sedan i våras. Vi var ett helt gäng internationella som åka. Tror inte det var en enda amerikan som var med :) Jo, det var en amerikan faktiskt, resten var svenskar, argentinare, japan och ecuadorian.


Luckan, Rebecca, Peter, Selina och jag


Rebecca och Selina


Hernan och Clara

Just nu håller jag på och kollar på flygbiljetter hem. Det blir nog att jag åker hem den 11e dec och landar den 12e hemma. Biljetterna är ganska billiga men det är så många som har så lång väntetid mellan landningarna. Vissa har mer än 12 timmar och så länge vill jag inte vänta. Det minsta jag har hittar är 6 timmar och då är det bara en landning i London så jag tror att det blir den :)

Mamma, jag fick paketet med laddaren för några dagar sedan. Tack så mycket! Ska kolla om det fungerar bättre än den laddaren som jag har. Vet inte vad som har hänt men ibland slutar den att ladda helt plötsligt och det tar 2 dagar för den att ladda klart bara för det. Hoppas det är fel på laddaren! 

Nu ska jag slappa lite mera :) 

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0