28/10-2011

Nu har jag inte skrivit på några dagar för det har varit så himla mycket sedan vi kom tillbaka från LA. I måndags spelade vi andra matchen i LA och vi vann med 4-0. Nu har vi bara två matcher kvar i serien och vi måste vinna båda för att vinna.

Kestrels mamma var på matchen och tog lite kort :)



Efter matchen åkte vi tillbaka till skolan med en gång. Och hela veckan har bestått av träning varje morgon, lektioner, jobb, läxor, möten och massa smågrejer som man måste göra. Och vet ni vad jag gjorde idag? På måndag ska jag och Allison börja jobba på en high school och hjälpa elever som behöver hjälp med matte. Det har tagit hela terminen att dra igång det jobbet, det har varit så mycket papper att fylla i och ansökningar och grejer så det har ju tagit mer än två månader. Och idag var jag och Allison tvungna att fixa det sista och det var att scanna fingeravtrycken på ett ställe och det gick ganska fort. Sedan på kvällen så åkte vi till ett annat ställe för att ta tuberkulos-test. Så dem sköt in nått i armen med en spruta och så ska vi åka tillbaka på måndag för att kolla resultatet. Det var lite läskigt, jag är fortfarande lite nervös för tänk om jag har det?

Förrästen, gissa hur jag vaknade i onsdags? Av en jordbävning! Tredje på en vecka ungefär. Den var lika stor som de andra, runt 3.9. Men när jag vaknade så förstog jag inte att det var en jordbävning förräns Erica sa det, men jag var så trött att jag somnade om med en gång. Men sedan när klockan ringde så blev jag lite rädd.

Imorgon spelar vi näst sista matchen och det är mot Simpson University. Förra gången vann vi med 4-0 på bortaplan. Imorgon spelar vi hemma och vi får allt se till att vinna imorgon också! :)

Nu ska jag kolla ett avsnitt av How I Met Your Mother och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilket löpsteg du fått med bollen:)) ser riktigt bra ut. Se upp för bävningarna. Nu ses vi snart hej svejs

2011-10-30 @ 08:47:59
Postat av: Linda

haha, där gick det riktigt snabbt :)

ja det är bara 6 veckor kvar! fis fis

2011-10-30 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0