30/10-2011

Igår spelade vi match mot Simpson och matchen slutade 5-1 till oss. Men den vinsten satt långt inne. Simpson var inte alls bra men vi kunde verkligen inte få in bollen. Vi fick in ett mål i efter ca 30 min men sedan mot slutet på första så började vi slarva i backlinjen och dem fick på något vis in bollen i vårat mål. 1-1 stog det i halvlek men i andra så började målen komma och vi vann med 5-1 till slut.

På kvällen så var det dags för halloween och så här kan det se ut om man är i USA:







När det är Halloween i USA ska man visa så mycket som möjligt, det är verkligen det det går ut på. Och jag är inte amerikan så jag klär på mej så mycket som möjligt istället! :P

Imorgon är det måndag och vi har ingen träning faktiskt, men jag ska till gymmet en sväng på morgonen ändå. Sen på eftermiddagen ska jag och Allison jobba första gången på en high school. Det ska bli roligt men det är ju lite nervöst såklart. Vi får se hur det går :)

Puss och kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0