3/10-2011

Nu börjar hösten komma här på andra sidan havet. Idag var första gången som det regnade (om man räknar bort den gången som det duggade lite, men idag var det riktigt regn) sedan jag kom hit. När man varit utan regn så länge så var det faktiskt ganska skönt att det regnade lite. Jag kunde gå runt i mjukisbyxor och en tjockare tröja utan att svettas ihjäl :)

Idag har inte hänt något speciellt. Vi hade träning och sedan lektion. Det som har varit ovanligt är väl att jag inte har så mycket i skolan den här veckan så jag kunde åka iväg till Target och handla lite grejer. Den affären har ju allt möjligt så vi behövde inte gå någon annan stans. Men jag glömde faktiskt att tvätta idag, men det får jag ta och göra imorgon mellan mina jobbtimmar. Vi har fått nytt schema nu så på tisdagar jobbar jag 14.30-16 och sedan 17-19. Lite jobbigt med en timma emellan, hinner knappt upp till rummet innan jag måste vända igen, men det får gå.

Nu ska jag försöka sova så jag är lite pigg imorgon på träningen :)

God natt!


Här är jag när vi hade invigning av det nya skolåret för nån vecka sedan :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Här är det oxå höst,men ganska fin höst för solen skiner. Jobba inte ihjäl dig nu. Kortet på dig är jättefint.Du är såååå lik mig haha Pussi pussi

2011-10-04 @ 09:48:11
Postat av: Pappa

Undrar var di mor är för i Borås regnar det hela tiden. Är det mattejobbet som är till 19 eller vanlig skola?ha de bra resfebern börjar komma nu:).

2011-10-05 @ 17:58:27
Postat av: mamma

Haha,jag är på Tullen där jag bor och det har faktiskt varit ganska fint.Men inte idag,det regnar som spö i backen. Hoppas du mår bra,vi saknar dig.

Puss o kram

2011-10-06 @ 07:06:53
Postat av: Linda

Ja, jag har fått det från dej mamma :)

Ja det var mattejobbet som var till kl 19.

puss och kram

2011-10-07 @ 06:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0