7/10-2011

Idag började dagen med träning. Vi gjorde mycket avslutsövningar så det var roligt. Efter det så var det frukost och sedan vila lite innan sista lektionen innan helgen :)

Och den här helgen invigdes med shopping faktiskt. Det var jag, Clara, Rebecca, Rebecca och Selena som åkte. Jag köpte två tjocktröjor (för det börjar ju bli kallt här). En vanlig svart och sedan köpte jag en vinröd tjockare tröja med päls inuti. Den var så himla mysig så jag var tvungen att köpa den :) Det blev inte mer än det men det är alltid något. Dem andra shoppade lite mer än mej så vi hade med oss en massa påsar hem! Det var skönt att göra något annat och komma bort från campus ett tag. Känns som att jag har varit inlåst här ett tag nu :)


Hittade en bild från Hawaii. Tänk vad varmt och skönt vi hade det där. Den här bilden är från en av tjejernas undervattenskamera. Jag har också en men jag har inte framkallat bilderna än, får allt ta och göra det snart!

Nu ska jag gå och lägga mej, klockan är snart 1 på natten ju, alldeles för sent för mej :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0