11/9-2011

Nu är det spöktimmen här borta i Kalifornien. Jag ska snart gå och lägga mej, vi har match imorgon och vi samlas 8.15. Vi ska åka 4 timmar bort så det blir en heldag. Kollade vädret och det blir ca 33 grader varmt i Redding där vi spelar. Åååå vad jag älskar att spela i den värmen!! :P

Den här helgen har varit en väldigt tråkig helg faktiskt. Jag har mest fixat och donat och gjort läxor. Men nu känner jag att jag har jobbat ikapp mej i alla fall, så det känns skönt. Har till och med fixat en del bilder från Hawaii, har inte hunnit göra det tidigare ju. Så här kommer några från Hanauma Bay.























God natt på er :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka bilder förstår att ni hade det bra på Hawai. Påminner om Skrea beach :))

2011-09-11 @ 23:53:45
Postat av: mamma

Underbart fina bilder,linda.:-) Kramis

2011-09-12 @ 07:01:41
Postat av: Linda

haha, det var precis som på skrea :)

tack mamma :)

2011-09-15 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0