12/9-2011

Dagen började som en helt vanlig dag (förrutom att vi inte hade träning så vi hade sovmorgon). Jag var på väg till min första lektion och då träffade jag på en från klassen som är på väg tillbaka till rummen. Lektionen hade visst blivit inställd för en av lärarna hade dött igår. Professor Durbin som jag hade hela förra året i Accounting hade lämnat oss. Först blev jag så chockad att jag trodde hon skojjade, men nej, det gjorde hon tyvärr inte. Vi vet inte varför han dog än, men han var gammal för att göra alla de grejer som han gjorde. Han hade väldigt många bollar i luften. Han hade flera lektioner i veckan, han var rådgivare till flera elever, han var högsta chefen för hela Businessprogrammet på skolan och hade hand om MBA-utbildningen. Så för en person som är 65-70 år så var det kanske för mycket? Jag hörde också att han hade varit sjuk under sommaren, matförgiftningen eller något, och gått ner massa i vikt. I eftermiddags var det minnesstund i kapellet, alla såg så ledsna ut och vissa grät. Hela dagen har varit lite sorgsen. Men som dem sa på minnesstunden, han är på ett bättre ställe och nu behöver han inte lida mer.

Förrutom det sorgsna som har hänt så har jag velat fram och tillbaka hela dan. Efter lunch så har jag haft lektion, pluggat, varit på minnesstund, pluggat lite mer, ätit middag, pluggat igen och sedan gått till gymmet. Och nu sitter jag här i sängen och ska snart gå och lägga mej. Vi har inte träning imorgon heller så jag kan sova ut. Tror nog att våran coach inte mår så bra. Lediga två dagar i rad, det måste vara något som är fel? ;)

Förrästen, här ser ni den nya Junior Vice President (det är hon i mitten):




Puss och kramis :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snygg tjej hon i mitten:)) vad innebär junior vice president?

2011-09-13 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0