14/9-2011

Gissa vad jag gjorde idag? Stängde av alarmet imorse i sömnen så jag missade träningen. Typiskt! Men jag gick upp ändå och gick till gymmet istället. Efter det hade jag lektion, sedan möte så jag missade lunchen för sen hade jag lektion igen. Nu är jag tillbaka på rummet och ska äta lite nudlar och kolla på film. Får slappna av lite innan jag har lektion ikväll från 19.30-22. Alldeles för sent för mej, så jag kanske måste sova lite innan :P

Imorgon blir en väldigt lång dag också. Den första lektionen är inställd så det är skönt, men sedan har jag lektion, snabb lunch och sedan jobb nästan hela eftermiddagen och kvällen. Enligt det nya schemat så jobbar jag 12.30-13.30 och sedan 14.30-16.00. Vet inte varför dem la det så, vem vill jobba så liksom? Så dem ska försöka byta det. Men imorgon jobbar jag dem tiderna och sedan ska jag jobba för Ty som inte kunde jobba på kvällen 17-18.30. Så det är lite jobbigt med 1-timmars mellanrum, men det får gå bra imorgon.

Nu ska jag kolla på Enough med JLo. Vi såg lite av den när vi var i LA så jag måste se klart den nu. Måste se hur den slutar :)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0