18/9-2011

Det är söndag kväll här borta i Kaliforninen nu och helgen är snart slut. Det har varit en riktig fotbollshelg. Vi har spelat två matcher, en i fredags och en i lördags. Det var de sista matcherna innan börjar nästa lördag. Tyvärr så fick vi inte med oss någon vinst från någon av matcherna. Men vi har mött bra lag nu under försäsongen, lag som är bättre än de som vi kommer möta i serien, så det känns som att det kommer vända nu :)

Imorse, eller runt 12-tiden rättare sagt, så åkte jag med Erica, Anitra, Regine och Lesley hem till Victoria för att äta brunch. Så jag åt ingenting förrän 12.30 och då var jag ju hungrig som en åsna! Vic och Erica är vegan/vegetarian så dem bjöd på tortillabröd med någon bönmix och tofublandning. Det var ganska gott faktiskt fast det är inget som jag skulle laga, jag gillar ju kött! :) Efter det så har vi inte gjort något speciellt idag. Det är nog första gången sedan jag kom hit som jag inte har haft något planerat alls! Annars har det alltid varit träningen, match, resa hit eller resa dit, lektion, jobb eller läxa. Idag har vi ingen träning (och inte imorgon heller, YES!) och jag har bara ett prov på tisdag som jag behöver plugga på, så det har varit skönt att kunna ta det lugnt. Vi är ett par stycken som ska plugga lite till provet bara om en stund.

Och imorse hann jag skypea lite med Kajsa som fyller år!!! Grattis på födelsedagen lille kisen :)





Nu ska vi plugga lite innan det är sängdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0