19/9-2011

Hej hopp,

idag hade vi ingen träning så jag hade sovmorgon. Och för en stund sedan fick jag ett sms från våran kapten om att vi inte har träning imorgon heller. Tydligen så är det många som har mycket i skolan just nu. Jag har inte så värst mycket så jag kan bara chilla :)

Idag hade vi första mötet där jag presenterade mej som Junior Vice President :) Det var ett möte med alla "viktiga" personer som bestämmer här på skolan. Så vi var där och presenterade oss bara så dem vet vilka vi är. Men det var lite jobbigt att prata inför alla. Och idag har det varit supervarmt så det gjorde det ju inte att jag svettades mindre. Det var nästan så att jag inte behövde gå till gymmet alls :P Men det slutade med att jag gick ändå efter mötet :) Nu ska vi åka och köpa glass med fotbollslaget. Dem tycker väl inte att vi umgås tillräckligt, haha :) Efter det så ska jag plugga lite, har prov imorgon. 

 
Clara (svensk), Rebecca (svensk), Rebecca (amerikansk) och Jag (svensk) i lördags inne i Luckans (svensk) rum :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till på provet. :D Idag skickade jag din laddare hoppas den kommer fram. Ät inte för mycke glass nu. Puss o kram Miss you <3<3

2011-09-20 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0