20/9-2011

Igår åkte vi ju med laget och köpte glass och det var glass på amerikanskt vis kan jag lova. Vi åkte till ett ställe där dem har ice cream sandwich. Det är två kakor med en glasskula emellan (för det räcker ju inte med glass för amerikanare, det måste vara så mycket socker som möjligt:)).

Idag var det också så där supervarmt, säkert över 30 grader. Men jag var inte ute så mycket för jag hade lektioner och sedan jobbade jag. Så det var gnaska bra för annars hade jag nog smält.


Kajsa skickade massa bilder till mej idag, det var mest på katterna faktiskt :) Men det här bilden gillade jag. Mina två favvosar Grisen och Fräsarn (Ronja) :)



Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon till träningen.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Där är gisen och väntar:)

2011-09-26 @ 16:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0