23/9-2011

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett par dagar men det har varit så himla mycket så jag har inte orkat. Det har varit träning, lektioner, jobb, möten och läxor. Och sedan när jag kommit tillbaka till rummet så vill jag bara lägga mej i sängen och inte göra någonting. Och inte nog med det så har min ena visdomstand börjat komma och det gör ont som tusan! Alla amerikanare insisterar på att jag måste ta ut den, men jag pratade med mammsen och hon sa att det kommer gå över :) Jag blev lite orolig där ett tag!

Idag är det fredag och våra grannar har som vanligt spelat Rebecca Blacks låt Friday, haha. Tur att man har någon som påminner en!

Själv lyssnar jag bara på Beyoncé just nu. Hela hennes nya album 4 är ju skitabra! Här är två musikvideor som jag kollar på emellan skrivandet av en uppsats :)

Beyoncé - Best thing I never had



Beyoncé - 1+1


Imorgon börjar våran serie och vi möter det laget som vann förra året. Så det är upp till bevis från första början och visa att det är vi som ska gå till Nationals det här året! Så nu ska jag ladda med att vika tvätt, skriva lite på en uppsats och kolla på nya avsnitten av How I met your mother och Two and a half men! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Hur går det med tanden? Du har väl tagit alvedon.

Håller tummarna att det går bra på matchen och att du får spela lite iaf. Har din laddare kommit fram?

Vi kan väl skypa nästa vecka om du hinner och orkar.

Puss o kram <3<3

2011-09-25 @ 14:53:40
Postat av: Linda

hej mammsen. nej jag har inte tagit alvedon, har inte det här. ska kolla om nån annan har det. nej jag har inte fått paketet än. ska kolla imorgon för det har varit helg nu så det kanske kommer imorrn. men jag laddade mobilen igår och då var den som vanligt. vet inte vad den håller på med. puss och kram

2011-09-25 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0