26/9-2011

Igår spelade vi våran första av sex seriematcher (vi är bara 4 lag i serien i år för 2 skolor hoppade av) och det var som sagt mot William Jessup. Vi har inte vunnit mot dem på 4 år och igår var det dags! Vi vann med 1-0! Det var nog bra att vi spelade mot så bra lag på försäsongen för det har utvecklat oss och det märktes på spelet. Killarna spelade före oss och dem vann också, fast med lite större siffror. Det blev 9-0 till dem. Så det var en välsigt bra fotbbolsdag för HNU :)

Idag så har jag inte gjort något intressant. Bara pluggat, ätit mat, pluggat och gått till gymmet. Jag har en uppsats som ska in imorgon och jag hade skrivit klart hela uppsatsen förrutom tesen (heter det så på svenska? haha) och den tycker jag alltid är det svåraste och skriva. Så jag tänkte att jag skulle skriva den imorgon bitti och se om det gick bättre. Men vid nio-tiden nu på kvällen så gick jag till gymmet och sprang lite och på vägen tillbaka så ploppade tesen bara upp i huvudet. Så jag var tvungen att springa till rummet, på med datorn och skriva ner det med en gång så att jag inte skulle glömma av det. Tänk vad lite spring på rullbanded kan göra :)

Nu ska jag borsta mina vanliga tänder och min visdomstand och sedan sova :)
God natt


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!!!

Grattis till vinsten,kul att ni vann,men fick du spela något då? O)ch vad är en tes??

Hoppas du mår bra

pussi pussi

2011-09-26 @ 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0