3/9-2011

Jag har ju inte skrivit att jag är tillbaka på skolan än, det har varit så mycket sen vi kom tillbaka i torsdags morgon. Vi reste hela natten och kom hem vid 8 på morgonen, sov en halvtimma och sedan var det dags för lektioner. Den dagen var jag väldigt seg kan jag lova. I går (fredags) så hade vi träning på morgonen, sedan lyssnade vi på radion när Sverige förlorade mot Ungern, efter det så åkte jag, Peter och Fredrik och fixade ett amerikansk personnummer så nu kan vi börja jobba i USA :) Men det var så himla lång kö så jag kom 45 min sent till lektionen, men läraren var snäll så det var ingen fara :)

Idag, lördag, så tränade jag på morgonen (vi var tvungna att springa 3 miles själva) och sedan pratade jag med mamma och pappa ganska länge. Det var kul att prata med dem igen, det känns som att det var längesen. Och speciellt efter att jag drömde att mamma ville döda mej inatt, tur att det bara var en dröm :)

Just nu sitter jag och kolla på vädret för LA och packar samtidigt, för imorgon åker vi iväg igen med fotbollslaget. Vädret säger att det ska bli 37 grader på tisdag och onsdag, och det ska vi spela match i! Får ju börja dricka vatten idag om jag ska klara av den värmen!


Här kommer lite bilder från Hawaii:


Utsikt från hotellet



Vi åkte till en utkiksplats



Samma ställe


Utsiktet från andra hållet


Det kommer komma upp mer bilder men har inte hunnit fixa till alla än. Vi är i LA tills på onsdag och jag vet inte om vi har internet på hotellet. Vi hade inte det för två år sedan då vi var där, men man vet aldrig :) Om vi inte hörs så får ni ha det så bra tills på onsdag då jag har kommit hem :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0