5/9-2011

Vi är nu framme i LA. Vi kom hit i förrgår kväll och vi bor på ett Marriott-hotell, det är så himla fint. Mycket finare än det vi bodde på i Hawaii! Och kolla vad vi möttes av:



Gulligt va? Alla på hotellet är så trevliga :)

Vi spelade match idag mot Vanguard och igen gjorde vi en bra match men hade varken turen eller domaren med oss och förlorade med 3-1. Det var tråkigt men efter matchen åkte vi hem till Moniques familj som är härifrån och blev bjudna på god middag. Så det gjorde förlusten lite lättare :) Nu ligger vi och kollar på Vänner så det känns lite som att man ligger hemma i sängen och kollar :) Men vet ni vad som saknas? GRISEN! Kolla vad Kestrel har med sej hit till LA. Han låg och väntade på henne tills vi kom tillbaka till hotellet, och jag har ingen att gosa med. Och grisen ligger helt ensam flera mil bort. Stackaren! Haha :)



Nu ska vi gå och lägga oss. Imorgon ska vi äta frukost 8.30 och sedan ha pool-recovery vid 12-tiden. Annars ska vi inte göra något speciellt tror jag inte. Göra lite läxa får jag nog göra.

Puss och kramisar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Haha grisen är i gott sällskap,Maja har snart ätit upp han, skoja bara. han mår jättebra. ligger jämte mig varje natt nästan. Hoppas ni har de bra. Saknar dig i massor.

puss & Kram

2011-09-07 @ 21:24:09
Postat av: Linda

ååå vad bra mamma att du tar hand om grisen. håll maja borta från honom ;) saknar dej med. puss och kram

2011-09-09 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0