9/9-2011

Jag skrev ett jättelångt inlägg igår och precis när jag skulle publicera det så slutade internet fungera. Så jag stängde av datorn och tänkte att inlägget sparas i utkast, för det brukar det ju göra. Men det gjorde det inte den här gången, typiskt.

Men jag ville säga att vi är hemma nu igen i alla fall. Vi kom hem sent i förrgår efter en 6-7 timmars bilresa. Vi spelade match tidigare samma dag mot Azusa som är rankade 1a i USA i NAIA-ligan. Så vi visste att det skulle bli en tuff match. Men vi spelade bra, nog bästa matchen hittils men tyvärr släppte vi in ett mål när det var 10 min kvar. Det var tråkigt men vi kände ändå att vi gjorde en bra match mot ett så bra lag.

Eftersom vi har varit borta så mycket med fotbollen nu i början av skolan så har jag missat så himla mycket och är jättemycket efter. Så igår hade jag nästan ett nervöst sammanbrott för att jag är efter i skolan, jag har ett test idag och jag visste inte när jag skulle börja jobba (och jag har verkligen försökt få tag i någon som vet nått, men inte fått något svar). Men det blev bättre framåt kvällen för jag fick tag på Michelle som har hand om jobbet och jag skulle jobba 17-19. Så då kändes allt mycket bättre :) Men jag har fortfarande mycket att ta ikapp, jag får jobba på det idag och imorgon för på söndag har vi match igen och hela dagen kommer gå åt till det för vi ska åka ca 4 timmar.

Slutligen ville jag bara säga Grattis Fanny-banny på födelsedagen (igår), hoppas du hade en bra dag och att du fick äta mycket tårta :)







Nu ska jag ta en power-nap, plugga lite, sedan jobba en timme och efter det har jag testet. Sen vet jag inte riktigt vad som händer i eftermiddag, men säkert lite plugg :(

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: fanny

tack så mycket hihi jaa det hade jag men blev mest kladdkaka hihi! snajsiga bilder ;)

2011-09-11 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0