1/4-2012

Nu blev det ett sånt där hopp mellan inläggen igen. Jag hade ju sagt till mig själv att jag skulle bättra mig, tusan! Men det blev lite mycket i slutet på veckan för jag hade prov i matte på fredagen och det blev ganska mycket plugg inför det provet. Men det kändes ganska bra så allt plugg var värt det :)

Förrästen, Davids familj har ju kommit hit för att hälsa på i några veckor och Tove och familjen skickade med ett påskägg med massa godis (tror jag:)) till mig :) Fast gissa vad som hände? Olivia hade ägget i sin väska och på vägen till skolan så blev hon rånad! Dem försökte hinna ikapp honom (för att rädda mitt ägg!) men det var så mycket folk så han kom undan :(

APRIL APRIL :) Moahahahahahaaa!! Har ni lurat några idag då? Här borta har det inte blivi mycket alls. Dem är inte så luriga av sig amerikanare. Men såg den här bilden på fb, den var lite rolig :)



Den här helgen har varit väldigt lugn. Idag har jag pluggat lite och tvättat 4 maskiner och sedan vikt alltihop! Det tar tid det där! Och imorse skypade jag med både mamma och pappa :) Beställde fiskelina och nått annat fiskeredkap som jag ska ta med mig hem till pappa. Det var mycket billigare att köpa det här nämligen. Men frågan är om jag får med mig det hem, känns som att jag har så himla mycket grejer nu :)

Imorgon är det en ny vecka igen och det är bara 4 veckor kvar i skolan. Jag har 2 10-sidors papper, en redovisning och tre prov kvar. Vet inte hur jag kommer klara av det här! Och nästa helg kanske vi ska åka till LA också :) Vi får se vad som händer!

Nu ska jag kolla ett avsnitt av How I Met Your Mother och sedan ska jag sova.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

I BT skrev det att borås ska byta namn till boras.com.



Vet du jag skulle anmäla mig till handledarkurs på asplunds. Jag anmälda mig på nätet. Idag i skolan smsade pappa att jag hade anmält oss till asplunds i skeneXD HAHA det var väldigt tur att den var inställd :)

2012-04-02 @ 21:22:56
Postat av: Matilda

BT skrev att borås ska byta namn till boras.com



HAHA, jag gjorde världens tabbe! Jag anmälde mig på asplunds handledarkurs på nätet. Idag smsade pappa att jag hade anmält mig i skene, hahaXD det var tur att den var intställd :)

2012-04-02 @ 21:30:45
Postat av: Pappa

Du ä en riktig skämtare:))

2012-04-04 @ 12:30:32
Postat av: mamma

Det måste hon fått av dig :-)))))

2012-04-04 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0