23/4-2012

I lördags hade vi ju match igen och den här gången var det mot Sierra Junior College. Som vanligt kanske man kan börja säga, så spelade vi dåligt i första halvlek och mycket bättre i andra. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, det var ju bara en träningsmatch. Men resultatet kanske jag ska nämna :) Det blev 1-1!

Annars har det varit lugnt. Blev klar med ett av mina två slutuppsatser igår så det känns bra. Fast jag är så trög! Idag träffade jag läraren i korridoren och då nämnde jag att jag var klar med uppsatsen. "Bra, då kan ju du ha din presentation imorgon" säger hon då. Tusans bananer! Fast det är inte värsta talet man ska ha, man ska bara berätta vad man skrivit så jag behöver inte förbereda mig så mycket tror jag inte. Så det ska nog gå bra, och så är det ju skönt att jag blir helt klar med ett ämne redan imorgon :)

Såg att Borås GIF hade spelat match mot Dalsjöfors (har inte varit svårt att undgå för allas statusar handlade om den matchen :)). Minns jag rätt så var det en DM-match och dem förlorade med 1-0 i förlängning. Alla skrev att dem hade spelat jättebra och dem var jättenöjda. Jag blev riktigt imponerand :) Kul att det börjar vända för Borås GIF och att dem får ett stabilt damlag, har dem till och med farmalag nu?

Elfsborg hade ju också spelat idag och jag läste på bt.se att Ishizaki gjorde världens monstermål!! Var tvungen att kolla på klippet och det var ju verkligen ett MONSTERMÅL! När jag kommer hem ska jag alls gå på många matcher :)



Snart är det dags för sängen. Imorgon är det tredje sista träningen (YES!). Snart är det slut, haha :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0