6/4-2012

Glad Påsk från mig och allt godis :)







Fick mitt påskägg igår och jag blev jätteglad! Fick till och med en extra påse med mer godis, allt hade väl inte fått plats i ägget :) USA har verkligen inte så bra godis som Sverige!

Idag ska vi in till San Francisco tror jag. Vi ska nog gå runt och kika lite i affärer och njuta av påsken :) Det är så skönt att ha varken skola eller jobb på en fredag :)

Nu ska jag gå och äta frukost annars blir jag mätt på godiset snart! Hoppas ni har en bra påskhelg där hemma! Och förrästen, det blev inget LA som ni kanske märkte :)

PS. En bild till pappsen :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser bra ut 1 av 2 beställningar:))glad påsk snart nbara en månad kvar nu:)). Hej svejs

2012-04-07 @ 15:27:29
Postat av: Linda

den andra kommer nog snart tror jag :) ja nu är det itne långt kvar :) hihi!!

2012-04-08 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0