13 aug

Första dagen av försäsongen är klar. Vi tränade imorse från 7-9 och på eftermiddagen mellan 14-16. Klockan är snart halv tio på kvällen och jag är helt slut! Började packa upp och göra iordning på mitt rum för en stund sedan men kom på att det kommer nog ta ett tag innan jag är klar så jag la allting på skrivbordet så får jag fixa resten imorgon :) Nu har jag blivit av med 2 av 5 boxar och resväskan är uppackas, så nu kan man ta sig fram i det lilla rummet jag har. Det är verkligen mini! Frågan är om jag kommer få plats med allt :)

Imorgon har vi samma träningstider, men på morgonen ska vi faktiskt ha en träningsmatch mot Ghanas U-20 lag. Dem tränade på planen jämte oss idag och våran tränare Jovan började prata med deras tränare och så blev det som det blev :) Det ska bli kul, men har ingen aning om hur bra dem är. Det märker vi imorgon :)

Hoppas ni har det bra där hemma! Här ska det vara mellan 25-30 grader hela veckan vilket jag inte alls är van vid! Termometern gick ju knappt över 15-sträcket hemma så det är skönt att det är lite värme här borta :)

Nu blir det sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0