15 aug

Idag är det pappas stora dag :) Han fyller ju 50 år idag! Grattis på födelsedagen och jag hoppas du får en bra dag nu pappa.

Idag spelade vi ju match mot Ghanas U-20 lag och vi hade ju ingen aning om vilken nivå dem låg på. Men det visade sig snabbt att dem var ganska mycket bättre än oss. Dem var så himla snabba i fötterna, tekniska och tuffa och rullade bollen på marken hela tiden. Dem var verkligen skitbra. Vi förlorade med 3-0 men det hade ju kunnat bli mer. Sen spelade vi bara 2x35 för dem kom ungefär 30-40 min sent, som riktiga stjärnor seglade dem in på planen, haha :)

Nu är klockan mycket, redan halv 10. Jag måste ju gå och lägga mig nu ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul bild med en yngling:))

2012-08-20 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0