20 aug

Igår var jag, Rebecca, Rasmus och Hernan på Oaklands djurpark :) Tänk att det tog mig 3 år att gå till djurparken som ligger knappt 10 min från skolan och som man åkt förbi flera, flera gånger. Men bättre sent än aldrig :) Här kommer lite bilder.
 

Nej jag skojjade bara. Internet är så himla segt så det går inte så bra. Men imorgon ska jag få en adapter som jag har beställt så att jag kan koppla in en internetsladd och då ska det bli lättare. Så det blir nog inte några bilder innan jag har fått den tyvärr :( 

 

I lördags spelade vi ju match och den slutade 1-1. I första halvlek spelade jag vänsterback och det kändes bra. Men i andrs fick jag spela både höger- och vänstermitt och det gick inte lika bra. På högerkanten kände jag mig helt lost, det blev jätteavigt. Sen på vänsterkanten gick det bättre för det är ju där jag brukar spela. Men jag blev lite seg i benen (alla träningar gjorde sig påminda) så benen orkade inte riktigt göra vad jag sa åt dem. Sen blev jag utbytt efter halva halvleken ungefär. Men det blev 1-1 och det var helt okej.

 

Imorgon har vi match igen mot DVC och jag vet inte så mycket om dem. Så vi får se. Men tyvärr har vi så himla många spelare som är skadade, så vi har inte så många avbytare. 

 

Nu blir det snart sängen. God natt på er där hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0