24 aug

I förrgår så fick jag reda på att en kompis där hemma hade gått bort. Det var jättejobbigt i början för jag ville vara i Borås och med mina kompisar. Men nu när det har gått några dagar så känns det som att det är nog lättare för mig som är här borta. Här finns det ingen som vet vem han var och inget som påminner om honom. Hade jag varit hemma så hade det nog varit jobbigare. 
 
Har en dålig nyhet också, mitt internet i rummet fungerar inte alls. Inte ens med en internetsladd. Ska gå och prata med nån sen så att dem kan fixa det, jag kan ju inte sitta i korridoren hela året. 
 
Kl 13 ska vi ha ett pool-pass med laget. Det är nog mest återhämtning tror jag. Efter det ska vi nog passa på att sola lite :) Sen har vi ledigt hela helgen! Det ska bli skönt :) 
 
Ni får ha det bra så länge, nu blir det poolen!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt ni har det,hur varmt är de? Vi är i Varberg nu,ska försöka få med Leif och bada,haha vi har inte badat en enda gång i år,lite dåligt faktiskt. Ha de bäst,saknar dig Puss å kram

2012-08-25 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0