Framme på HNU :)

Efter 24 långa timmar så kom jag äntligen fram till skolan. Det var en resa med förseningar, väntan, illamående och missförstånd. Men allt löste sig till slut och jag fick till och med min väska med mig, det är inte illa! :)
Kom fram till skolan efter en trevlig taxitur med en vietnames som kostade mig över 500 kr dock, men ville inte ta tunnelbanan sent en lördagkväll. Men när jag kommer till skolan så har jag en rolig present som väntade från mig själv, nämligen en ny MacBook Air :) Håller fortfarande på och lär mig den och det går bättre och bättre :)
 
Eftersom jag sov nästan hela resan från Chicago till SF så var jag inte så jättetrött när jag kom till skolan och somnade inte förrän runt 3-tiden. Sen är det ju lagom kul att man vaknar 6.10 och är pigg också, det känner jag nu när klockan är efter nio på kvällen. Men annars har jag inte varit så trött faktiskt. Idag har vi bara tagit det lugnt och legat vid poolen och solat och badat. Bästa uppladningen inför fotbollen som börjar imorgon bitti! 
 
Ville bara in och säga hej för det var ju ett tag sen nu, men eftersom jag är tillbaka i USA så är jag tillbaka här i bloggen också :) Nu ska jag läsa lite innan jag somnar.
 
God natt!!
 

576190_10152012303405182_135311226_n.jpgUtsikten över SF och Bay Area från skolan är inte helt fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0