Dec 2

Det är redan December och det betyder att det bara är en vecka kvar i skolan och sen är det slutprov. Och sen åker jag hem igen :)
 
I fredags så var det Senior pubcrawl :) Det var ett event för seniors så man fick skriva upp sig på en lista om man ville åka med. Dem hade hyrt en partybuss som tog oss till San Fran och där fick vi gå runt till olika barer :) Vi gick till 3 stycken och dem två första var det alldeles för mycket folk. Man kunde inte stå någonstans för det var folk överallt. Men den sista var det lite mindre folk så där kunde man andas i alla fall :)
 
Igår gjorde jag inget speciellt. Det bara regnade och regnade så det slutade med att jag fastnade framför Sunes Jul, haha :) Alla avsnitten fanns ju på YouTube!
 
Idag blir det bibblan hela dagen. Har en presentation imorgon, fast den är bara i 5 min så det är lugnt :) Ska göra klart powerpointsen för den och så ska jag plugga för ett quiz i en annan klass. Så det ska jag göra idag :)
 
Här kommer lite bilder från Muir Woods, den där skogen med alla stora träden dit vi åkte för några veckor sedan :)
 
Här är alla som åkte :) Jag, Andrea, Fredrik, Andro, Rasmus, Hernan, Luke och Selina.
 
Här är alla välkomna in till farbror Rasmus håla i det stora trädet :)
 
Selina :)
 
 
 
Ser ni dem små människorna längst ner? Så stora är träden!!
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har det bra där hemma i kylan :)
 
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0