Dec 5

Tove-busen fyllde ju år i måndags och eftersom jag inte hade tid att uppdatera då får hon ett GRATTIS nu :) (fast jag var faktiskt med och sjöng på morgonen genom skype, haha :) ).
 
 
 
Och nu till något helt annat :) Idag ska vi gå på Lejonkungen-musikalen! Det ska blir jättekul, alla säger att den är jättebra och det är så himla många som har sett den. Det är jag, Selina, Fredrik, Rasmus och Hernan som ska gå :) Men innan det blir lejonkungen så ska jag jobba och ha 3 lektioner. Idag får jag också reda på vad jag fick för betyg på min 20-min presentation, hihi!! :)
 
 
Hoppas ni har det bra där hemma. Läste att det var snökaos? Nu blev jag lite nervös, tänk om det är snökaos när jag ska landa med planet nästa fredag? :( Hoppas det blir bättre till nästa vecka. Och kör försiktigt allihopa :)
 
Kramis!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är i Stockholm det är snökaos, tror inte det är i Göteborg :)

Svar: vad bra!! :) haha
lindawikfors.blogg.se

2012-12-06 @ 19:13:11
Postat av: Pappa

Hör av dig om betyget när du fått det. // pappa

Svar: Jag fick A- så jag är nöjd :)
lindawikfors.blogg.se

2012-12-07 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0