10/2-2012

Den här helgen har vi recruitweekend så det kommer komma ca 20 spelare imorgon för att provträna lördag och söndag. Idag har det kommit tre stycken så vi gick och kollade killarnas volleybollmatch som började kl 20, och efter det så åkte jag, Clara, Rebecca, Luckan och en provspelare (eller vad man ska kalla dem) som heter Jessica till Berkeley för att köpa lite mat. Dem var hungriga nämligen för middagen hade inte varit så jättebra. Fast jag åt ganska mycket ändå så jag åt bara efterrätten = frozen yogurt :)

Nu är klockan redan spöktimmen snart så det är dags för mig att sova. Imorgon kommer bli en lång dag som bland annat kommer innehålla en träning på TRE timmar! Sen kommer det vara en rundtur på skolan men tror inte vi spelare behöver vara med på den.

Hoppas ni har det bra där hemma :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0