12/2-2012

Den här helgen har verkligen varit den längsta på länge!! Det är så himla skönt att den är över.

Gårdagen var fullspäckad från 11 på morgonen till tio på kvällen. Vi skulle först samlas och välkomna alla spelare och sedan hade Coach ett litet välkomstmöte kan man väl säga. Jag hade tur för den tjejen som jag skulle "ta hand om" kom inte så jag hade ingen som sov i mitt rum. Men sen när alla tjejerna hade lastat av sina grejer i rummen så hade dem en rundtur runt skolan innan träningen som varade i 2.5 timma.

Efter det så var det snabb-middag (det är ju ingen mening att ta det lugn när man äter, nej nej!) och sedan iväg till idrottshallen för att kolla på våra tjejers basketmatch. Sedan duschade vi och gick tillbaka till hallen för att kolla killarnas basketmatch och den var verkligen jättespännande! Med 3 sek kvar leder vi med 1 poäng och motståndarna får 2 straffkast. Dem gör mål på båda och nu ligger vi under med 1 poäng. En av våra spelare står vid kostlinjen och kastar bollen lång över planen, en HNU-spelare fajtas om bollen och vinner med sig den och är på väg mot korgen med nån ynka sekund kvar. Sätter han den nu så vinner vi! Men turen var inte på våran sida, den studsade på kanten och ut. Han kommer nog aldrig förlåta sig själv, såg honom vid middagen och han satt  med sina hörlurar och åt själv. Han såg så ledsen ut :(

Efter matchen så var det bestämt att vi skulle kollat film, men tiden rann iväg och alla var så himla trötta så vi gick och la oss istället. Vi skulle ju upp vid 7 dagen efter (söndag) så det var lika bra. Idag tränade vi 2 timmar och en kvart och det känns verkligen i kroppen att vi har tränat så mycket. Var så trött så jag orkade inte ens göra klart läxan, då måste jag vara trött!! ;)

Imorgon fick vi träningsledigt men vi ska ha ett möte kl 8.15 istället. Så nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med veckan som kommer. Har prov i Calculus 1, en mattekurs, och det kommer bli mycket plugg inför det.

God natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0