18/2-2012

Sitter och skypear med mamma, Matilda och Kajsa just nu :) Samtidigt så håller jag på och letar hus/stugor i Miami. Hittade en jättebra sida igår nämligen: www.airbnb.com, där skapar man sin egen profil så kan man söka efter lägenheter, stugor eller hus i vilken stad som helst över hela världen. Skitbra sida! Det blir ju myvket billigare än att bo på hotell. Dem som jag har tittat på nu så betalar man mellan 1000-2000 per person för en hel vecka. Och vissa ligger mitt i smeten så att man har 50 meter till stranden och nära till affärer och restauranger.
Vi har fått napp från en stuga och den låg nära standen och det verkade jättebra. Fast den låg en liten bit från South Beach (där vi vill vara) så jag tror inte det är gångavsånd dit. Men vi ska vänta och se vad dem andra säger :)


Ska snart börja göra lite läxa. Har prov, en presentation och en inlämning på tisdag. Men vi är lediga på måndag för det är President's Day! Så det ska nog gå bra :)


Våra grannar spelar softboll, tjejversionen av baseboll, och är borta den här helgen så jag och Erica är fiskvakter åt Spencer. Spencer är hans amerikanska namn, hans svenska namn är Klas men han kallas för Klasse :P Vet inte om han syns på bilden men han har ett väldigt fint hus :)


Kommentarer
Postat av: Ida G

Hej!



En svensk version av airbnb har startat. Kanon. http://www.hyrboende.se/



/Ida

2012-02-19 @ 16:52:08
Postat av: Linda

Jaså, vad bra :) Sådana sidor är ju hur bra som helst!

2012-02-22 @ 01:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0