19/2-2012

Det blev ingen läxa igår. Det blev en spontantripp till San Fran istället med Clara och Rebecca :) Vi gick runt i stan lite, åt thaimat och sedan glass till efterrätt. Köpte också ett par nya tofflor för mina andra som jag har haft i ca 8 år gick sönder. Har försökt tejpat dem men det höll inte så länge :) Köpte ett par örhängen också från Forever 21.

Det är nästan helt klart med ett litet hus nu i Miami! Det ligger ca 50 meter från stranden bara så det kommer bli mycket bad och sol :) Här är några bilder från huset. Det är ganska litet men vi ska ju inte åka till Miami för att vara inne, så det fungerar nog bra :)









Nu ska jag till bibblan och försöka hinna med så mycket jag kan. Har en presentation att förbereda, ett prov att plugga till och en liten uppsats att göra. Senare ikväll ska vi nog ut och äta i San Fran för Lucas ska åka hem till Argentina på onsdag. Han vill helst läsa ekonomi ochdet finns inte den inriktningen på våran skola, då är det onödigt att lägga ut så mycket pengar på en utbildning som man inte vill göra egentligen. Så det förstår man men det är tråkigt samtidigt.

Nu måste jag kubba till bibblan, hej svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0