20/2-2012

Det går vilt till på Holy Names University ikväll! :) Vet inte riktigt hela historien men det som jag har hört är att en kille glömde lägga in Parkering på automaten, så bilen började rulla bakåt och han sprang jämte och skrek "HJÄLP, HJÄLP!", och mitt i allt fick han sin fot överkörd och bilen fortsatte rakt in i våran byggnad.

Vi satt i datasalen och pluggade och hörde den här killen när han skrek på hjälp. Först trodde jag att det var motormassaks-mördaren som var i farten, men sen hörde vi kraschen och då visste jag inte riktigt vad det var. Men jag tycker synd om den här killen. Vet inte vem han är men han är tydligen första-års elev och han orsakar så både brandbilar, ambulans och bogseringsbil kommer till skolan. Stackarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0