24/2-2012

Idag är det strålande sol och ca 20 grader, det är så himla skönt väder! :) Det känns som att våren verkligen är här nu och jag hoppas att regnperioden är över. Fast vi har haft tur i år, det har inte regnat lika mycket som förra året. Fast det som är jobbigt med våren är ju pollen. Kände av det lite igår och idag också. Men jag har bunkrat upp med massa paket pollenmedicin och ögondroppar från Sverige så jag ska nog klara mig :) Medicinen är ju så himla dyr här! I Sverige kanske det kostar runt 50-lappen för ett paket med 20 tabletter. Här kostar det ca 200 kronor! Så jag tog med mig tre paket hemifrån för att vara på den säkra sidan :)

Vi ska snart åka ivåg och sola lite. Vet inte riktigt vart vi ska, jag bara åker med :) Men först så ska vi äta lite lunch.

Har våren kommit till Sverige än eller? :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja idag har det varit jättefint väder,men lite båsigt. Har varit & kollat på giftjejerna på ramnavallen. Dom vann med typ 8-0 eller nåt.Tappade räkningen. pussi pussi

2012-02-25 @ 16:40:14
Postat av: Matilda

De var jättevarmt på tisdag och torsdag, ungefär 18 grader i solen :)

2012-02-26 @ 00:50:29
Postat av: Linda

oj har ni haft det så varmt? vad skönt :) hoppas värmen kommer på allvar snart då! JAg ska till värmen snart i alla fall :D

2012-02-29 @ 06:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0