28/2-2012

Tusan, har glömt att skriva på ett tag! Men antingen har det varit mycket att göra eller så har jag varit så trött så jag har inte orkat. Just nu är jag så trött så att jag inte orkar men använder mina allra sista krafter :) Vet inte varför jag är så trött, har känt mig så hela dagen. Har lite ont i halsen så vet inte om jag är på väg att bli sjuk. Det hoppas jag verkligen inte för vi ska ju till Miami snart!

På lördag åker vi iväg och det ska bli så kul och så skönt att komma till varmare väder. Här har det varit jättekallt de senaste dagarna och skolan har inte satt på värmen. Vet inte vad dem tänker med! När man sitter i kafeterian måste man ju nästan ha på sig vantar och mössa. Det är verkligen kallt! Men i Miami är det varmare i alla fall. Har kollat vädret och det kommer vara runt 25 grader :)

Klockan är nu tio i tio på kvällen och jag ska faktiskt gå och lägga mig, jag är helt slut! Jag får skriva mer imorgon :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Din stackare,det är jobbigt att vara så himla trött. :( Men det kan väl bero på att det börjar komma lite pollen kanske. Jag är oxå trött. Fast vi behöver nog mycke sol tror jag. Ta det försiktigt i Miami,hur många ska åka och vilka är det ;P

Hörs väl innan dess hoppas jag.Kramis <3<3

2012-02-29 @ 16:20:30
Postat av: Linda

Ja det kan vara pollen också. Men det har regnat idag så jag vet inte...Kanske är en blandning. Ja, ni behöver mycket sol nu :) Hoppas den kikar fram snart! Kramis

2012-03-01 @ 07:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0