4/2-2012

Fredagkvällen spenderade jag, Rebecca, Luckan och Mathias inne i San Fran. Det var första besöket för i år och det var lika mysigt som vanligt :)

Vi åkte mest dit för att bara gå runt och komma bort från skolan, det var inte någon shoppingrunda. Fast jag gjorde ett riktigt kap måste jag säga. Jag behövde bomullspads (eller vad man nu ska kalla det), så vi gick in i en mataffär och när jag stog i kön så hände det! Mina ögon drogs till en sån där myse-filt med typ fejkull på ena sidan. Det var som kärlek vid första ögonkastet! Och när priset bara var 100 kr så var det ingen snack om saken, den var min! Så nu är jag stolt ägare av den mysigaste mys-filten i Californien :)

 

Rebecca och Mathias


Jag och Rebecca

Ska gosa ner mig i mysefilten och kolla på VÄNNER nu :)
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju goooo.haha lägg ut en bild så man får se på mysfilten Puss och kram<3<3

2012-02-05 @ 13:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0