8/2-2012

Jag är såååååå trög!!

Ska börjar från början så ni hänger med. Jag läser en kurs som heter Hebrew scriptures och det är en religionskurs som är obligatorisk. Den handlar mest om Bibeln och nästan varje lektion läser vi något kapitel. Väldigt kul för mig som är den som är minst religiös i den klassen. Vissa har ju redan läst den och läraren kan nog Bibeln utantill.

Men i alla fall, tillbaka till problemet. Eftersom vi läser ut bibeln ofta så kände jag att jag var tvungen att köpa en, så jag kollade på amazon.com och hittade en för ca 70 kr och beställde den samtidigt som massa andra böcker. Alla andra böckerna började komma men inte den här Bibeln. Nu var det nog en vecka sedan sista boken kom och började undra om jag har blivit lurad på Bibeln. Då gick jag in och kollade min mejl och visade ett från amazon som jag inte förstog. Det stog nämligen att jag ska kopiera en länk för att få boken. Men när jag först läste det så förstog jag inte varför, det har man ju inte behövt göra innan. Så jag visade det för Luckan och han sa att jag skulle kopiera länken och sätta in den i webbläsaren. Då kommer jag till en sida där jag kan ladda ner Bibeln. Jag har alltså köpt en Bibel i pdf-format!  Så där slängde jag verkligen pengarna i sjön :) Lite roligt var det ändå :P

Bäst att jag går och lägger mig nu så jag fåt tillräckligt med sömn och inte gör sådana här misstag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0