12/1-2012

Jag har inte skrivit något sedan jag kom fram till skolan, men resan gick bra :) Förrutom att det blev sån turbulens på planet från London att kaptenen ropade ut att personalen var tvungen att sätta sig ner och spänna fast sig. Då blev jag rädd kan jag lova! Men det varade bara i 5 minuter så det gick bra sen. Och så satt jag jämte en 5-åring som gillade att prata, haha :) Men hon var söt så det gjorde inget :P

Igår var första skoldagen. Onsdagar kommer bli min längsta dag, jag börjar 9.30 och slutar 21.30 på kvällen. Jag har tre lektioner fast med några timmar emellan. Men den sista lektionen är i 2.5 timma och den kommer bli jobbig känner jag. Igår fick vi sluta kl 21 och då gick jag direkt till rummet, kollade på ett avsnitt av Glee och sedan somnade jag vid 22 och vaknade inte förrän kl 9 :) Så många timmar har jag inte sovit på länge. Men tror att jag har lite sömn att ta igen efter flygresan. Fast jag tror nog att jag sov för länge för jag känner mig fortfarande trött och kl är 11 nu :)

Idag och på fredag har jag bara en lektion, det ska bli skönt :) Men har redan fått en liten läxa i matten :( Typiskt att dem ska gå all in med en gång! Men vi är lediga på måndag så det är skönt :)

Just nu sitter jag och letar skolböcker på internet. Dem är så dyra så jag försöker hitta så billigt som möjligt. Sedan har jag lektion om en stund och ikväll kanske vi ska kolla på vårat basketlag som har match kl 19. Vi får se vad det blir :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0