17/1-2012

Igår så gick vi på en mysig promenad i skogen som ligger på kullen ovanför våran skola. Det tar ca 5 min bara att åka dit. Det var jag, Clara, Rebecca, Rebecca, Erica, Salina, Anitra, Viking och Tom så vi var ett gäng :) Vi gick i ca en timma pch sedan åkte vi lite långre upp till en utkiksplats och kollade ut över Oakland och San Francisco. Det var väldigt mysigt :)

Igår natt så började min ena visdomstand värka som in i bomben och jag hade svårt att sova. Var tvungen att ta ipren vid halv 5 på morgonen annars hade jag nog aldrig kunnat sova. Och igår så svullnade det upp ganska mycket och det gjorde riktigt ont. Innan vi åkte till skogen på våran hike så stannade vi vid en affär där jag köpte någon bedövande vätska man ska lägga på tandkötten. Erica och Salina sa att det var bra men jag vet inte riktigt om det fungerar. Men idag har det kännts mycket bättre fast det är fortfarande lika svullet. När jag kollade igenom bilderna från våran hike så ser jag ut som en köttbulle :) haha! Nej inte riktigt, men på vissa bilder ser det inte ut som jag!

Kolla på den här! Haha :)



Nu ska jag försöka sova lite :)
God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

En liten viktökning ser det ut som:).

2012-01-19 @ 20:49:07
Postat av: Linda

haha! ja och det har lagt sig på ena sidan bara :P

2012-01-28 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0