18/1-2012

Idag är det min amigas/rumskompis Ericas födelsedag :) Jag har köpt två små parfymer till henne men dem kommer nog inte komma förrän nästa vecka. Det får bli en sen present :)

Idag har jag tre lektioner utspridda över hela dagen! Det är lite tråkigt men det är bara onsdagar som är så. Jag börjar 9.30-10.45 och sedan har jag inte lektion förrän 15-16.15. Sedan börjar sista lektionen klockan 19-21.30. Så det är det enda jag har gjort idag. Men imorgon spelar Sveriges handbollskillar va? Eller killar kanske dem inte är, män menade jag :P Förra matchen gick inte att kolla på internet, hittade ingen bra sida. Men hoppas det finns något imorgon! Jag vill ju kolla!!! Igår natt drömde jag till och med att jag spelade handboll. Saknar det så mycket :(

Här kommer bilder från hiken :)






























Nu ska jag äta och sedan på en 2.5 timmas lektion :'(

Kommentarer
Postat av: tov

haha det är inte 2011 längre linda ;)

2012-01-22 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0