22/1-2012

Oj vad pinsam jag är! Jag har ju skrivit i nästan varenda inlägg att det är 2011, haha :) Det har snart gått en månad av 2012 och jag har inte lärt mig det än! Men nu ska jag allt ta och skärpa mig.


I fredags så var det så himla dåligt väder, det spöregnade nästan hela dagen! Så jag, Fredrik och Luckan bestämde oss för att gå på bio. Det blev Mission Impossible 4! Och Mikael Nyqvist är ju med i den så det var kul att se en svensk :) Han pratade till och med svenska i filmen! Kul att man är i USA och kollar på en amerikansk film och så pratar dem svenska! :) Men jag tyckte att den var bra, fast kanske lite lång för den började inte förrän kl 23 och då blev jag ganska trött mot slutet när klockan vad 1 på natten :) Men jag höll mig vaken!!



Nu ska jag gå och plugga i bibblan :)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Inte alls pinsam för jag har själv inte reflekterat över det. :D Hoppas du har de bra. Vi kan väl spela lite betapet när du hinner Ha de bäst

Puss & Kram

2012-01-23 @ 12:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0