26/1-2012

Det är redan torsdag och jag har bara två lektioner kvar innan det är helg :) Det har varit ganska mycket den här veckan, fast inte bara med läxor, utan det har varit mycket planering. Vi började nämligen planera inför Spring Break. Först så ville vi åka till Bahamas och kollade runt på massa sidor, men det var ganska dyrt så vi började kolla på något annat. Men vi hade bestämt att vi ville någonstans där det finns sol och en strand, för vi vill sola :) Jag kollade på flygbiljetter och trodde att det skulle vara jättedyrt i mars just för att det är spring break. Men nej, det var hyfsat billigt till Miami. Så vad gjorde vi?

Jo igårkväll bokade vi flyg till Miami i en vecka :) WOHOOOO!!!



Vi har kollat runt på hus som man kan hyra och det blir ganska billigt om man är ett par stycken. Vissa har egen pool och andra ligger 50-100 meter från stranden :)

Igår var det jag, Clara, Rebecca och Mathias som bokade fast det kommer nog bli ett par till. Men det är så många som håller på att vela fram och tillbaka hela tiden och eftersom flyget var billigt så vet man inte vad det kan kosta dagen efter eller i helgen. Men Mathias kommer nog få med sig någon killkompis så han inte behöver känna sig helt utanför :) Det är 6 stycken som velar så som max blir vi 10 som åker.

Nu ska jag plugga lite innan jag har lektion 13.30 :)

Hej svejs!

PS. Hade visst skrivit 2011 nu igen, haha :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhhhhhhh, jag vill åka med,lyllos dig. :D

Vi måste skypa snart....pussi<3

2012-01-27 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0