31/1-2011

Det har blivit mycket skype det senaste. Flera timmar de senaste tre dagarna, men det har varit kul att prata med dem där hemma :)

Idag hade jag inte lektion förrän kl 13.30 så jag satt i biblioteket på förmiddagen och skrev klart en recension som ska vara klar till kvällslektionen idag. Eftersom jag har hjälpt Tove med matte det senaste så fick hon ta och lläsa igenom det jag hade skrivit :) Man blir så blind när man läser det man själv har skrivit så det är bra att någon annan ser det med andra ögon. Så vi rättade det tillsammans och det blev nog bra tillslut :)

Nu ska jag till bibblan med Luckan och göra matte innan lektionen ikväll.



                                          Jag och Erica för någon vecka sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0