31/1-2012

I lördags så åkte jag med Erica och hennes kompis Lindsey till Berkeley för att kolla på hennes kompis spela vattenpolo. Eller säger man spela? Det låter så konstigt :) Har aldrig kollat på en match innan så det var kul. Och dem var så fula! Dem drog ner varandra under vattnet med benen så att inte domaren skulle se, riktiga fula fiskar!

Det enda som var tråkigt var att matchen började kl 18 och det blev väldigt kallt! Och vi visste inte att det var utomhus så jag tog mina converse och en skinnjacka bara. Mina tår var kritvita när vi kom hem sen :)


                                                            Erica, jag och Lindsey

Nu ska jag och Erica gå och lägga oss så vi orkar upp imorgon. Klockan är redan efter midnatt ju :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0