11/3-2012

Veckan i Miami är över och nu är jag tillbaka på skolan igen. Internet var väldigt segt så det blev tyvärr ingen mer uppdatering. Men det kommer komma ett långt inlägg så småning om med massor med bilder :)

Men vi hade det väldigt bra i alla fall. Vi kom hem sent igår kväll och idag ställde vi fram klockan här borta också så vi förlorade en timme på köpet. Inte alls vad jag hade räknat med :) Men det blev tvätt och matte idag, och så skypeade jag med pappa och Tove och chattade med mamma. Fick massa sms och dem verkade väldigt oroliga ett tag :P

Kan bjuda på ett par bilder som Clara har lagt upp så länge :) Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det tillbaka till vardagen och träning kl 7, WOHOOO!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0