14/3-2012

Jag tror jag blev lite jetlagged efter Miamiresan även om det bara var 3 timmars skillnad. I förrgår somnade jag innan 22 och nu är klockan 21.45 och jag ska snart gå och lägga mig. Och inte nog med det, det ska bara regna hela tiden! Kommer man tillbaka från soliga Miami och hoppas på att våren/sommaren har kommit till Oakland, men nej då! Det har regnat non-stop i två dagar nu och det ser inte ut att sluta. Och det är lagom kul att träna i spöregn det första man gör kl 7 på morgonen. Bra start på dagen!

Nä nu ska jag sluta klaga, det är nog bäst att jag går och lägger mig :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa,klaga inte. Det kunde vart värre....Snöstorm tex&25 minus,de hade inte vart såå kul. pussi pussi

2012-03-15 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0