22/3-2012

Det har varit mycket den här veckan så det har inte blivit så många uppdateringar. Men jag har snart fixat klart alla bilderna från Miami så dem kommer upp snart :)

Både igår och idag hade vi ingen träning. Igår var den inställd för att det var Relay For Life. Vi hade det förra året också om ni kanske kommer ihåg. Det är ett 24-timmars event där man försöker samla in pengar till cancerforskning. Det började i tisdags kl 13 och slutade igår kl 13. Här är en bild från förra året:



Igår (onsdags) morse hände något konstigt, jag var helt snurrig när jag vaknade. När klockan ringde så undrade jag varför jag hade ställt klockan så jag tror att jag trodde att det var lördag. Sen kom jag på att det var fredag och jag hade lektion 9.30, det var ju därflr jag hade ställt klockan. Men vänta lite, det är ju torsdag. Jag har inte lektion förrän 13.30 kom jag på. Så jag tog på mig och gick ner till frukosten för att äta. Men så när jag satt där så var det något som inte stämde så jag frågade Tiff vilken dag det var. Hon säger att det är onsdag så jag har ju lektion 9.30. Så jag gick från att det var lördag till onsdag, haha :) Vet inte vad det var med mig! :)

Nu ska jag ha lektion 13.30 för att det är torsdag, och det är jag säker på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0