25/3-2012

Igår gick vi ju på bio och det slutade med att vi såg både 21 Jump Street och The Hunger Games. Båda filmerna var väldigt bra så det var en bra lördagseftermiddag/kväll. Idag har jag inte gjort något speciellt, lite läxa och lite annat jox som jag behövde fixa. Men gissa vad jag har gjort? Alla bilderna från Miami är klara så här kommer en bildbomb :)

Här är bilder från våran tur till Key West. Det var en arrangerad resa så vi behövde bara betala, sätta oss på bussen och sedan åka med och kolla på alla de fina öarna (ca 35-40 st) man åker genom för att komma ända ner till Key West som är USAs sydligaste punkt. Resan ner tog ca 3.5 timma, men vi åkte vid 6.30 på morgonen så vi sov ganska mycket. Fast inte när vi kom ner till öarna, det kunde man inte missa :)



Här var en gammal bro som användes för många år sedan. Undrar varför man inte använder den längre? Den ser väl helt okej ut?


Mathias och Clara utanför ett litet, litet köpcentrum i Key West.

Det var vanligt att se tuppar och hönor som gick omkring helt fritt.



Den här lille rackaren kom riktigt nära och hälsade :)

Nej nu ljög jag. Internet är så himla segt så det blir tyvärr inga mer bilder för idag. Men det kommer, jag lovar :) Nu ska jag gå och lägga mig, träning imorgon kl 7!

God natt :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Vi ska se den imorgon med klassen, hoppas den var riktigt bra för jag har väldigt höga förväntningar :D

2012-03-26 @ 17:11:44
Postat av: Linda

Ja, jag tyckte att den var jättebra. Men jag har ju inte läst böckerna och dem brukar ju alltid vara bättre. Du får säga vad du tycker om filmen när du sett den :)

2012-03-27 @ 06:36:27
Postat av: Matilda

Shit! Böckerna var så mycket bättre. Men tyckte de gjorde ett bra jobb men blev lite besviken, för de hade tagit bort en roll och presidenten var inte som jag tänkt mig. Men de fick med de viktigaste scenerna men de missade ju många scener emellan som jag tycker är lika viktig :)

2012-03-27 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0