29/2-2012 (det är inte ofta man skriver det datumet:))

Det är så skönt att den här onsdagen är över! Det betyder att jag bara har två lektioner kvar och det är SPRING BREAK!!

Fast idag vaknade jag upp med riktigt jobbig halsont så jag tränade inte imorse. Vi skulle vara i gymmet idag så jag tog med en bok och läste vid sidan om. Men imorgon ska jag inte gå till träningen alls utan stanna i sängen och sova. Jag hoppas att jag inte blir sjuk nu när vi ska åka snart. Och det hjälper ju inte att skolan inte har nån värme!! Och inte någon isolering heller så man går runt och fyser tårna av sig vart man än går! I fredags var det ju så himla fint väder när vi åkte till Lake Temescal jag, Rebecca, Rebecca, Rebecca (ja, det var tre Rebeccor som åkte:)), Clara och Selina. Jag får kolla på dessa bilder och försöka värma mig :)



















Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla lite Vänner innan jag somnar. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0