3/3-2012

Klockan är snart 2 på natten, tiden har bara sprungit iväg. För 5 timmar sedan var jag redo att gå och lägga mig för jag var så trött, hade huvudvärk och ont i halsen. Men Rebecca och Clara kom in till mig och sa att jag skulle ta en ipren. Hade inte gjort det än för jag gillar inte att ta massa tabletter, tycker man borde klara sig utan. Det gjorde dem ju för 100 år sedan? :)

Men jag tog en i alla fall och en timma senare mådde jag mycket bättre. Hade ingen huvudvärk och inte ont i halsen. Det var en riktig mirakeltablett det där!!

Om några timmar ska vi åka till flygplatsen för då blir det Miami :) Fast det är inte lika kul att åka nu för vi är en person mindre :/ När vi skulle skriva ut våra flygbiljetter så hittar inte Rebecca sitt mejl från flygbolaget. Hon letade och det verkade som att hon inte hade fått något, vilket var så konstigt. Då gick jag in och kollade på min biljett och skulle pröva att byta plats för att se om hennes stol var ledig, och det är väl klart att den är. Så hennes köp gick inte igenom när vi bokade biljetterna och nu var dem så dyra så hon bestämde sig för att inte åka med :( Hon ska åka och hälsa på en kompis i Canada istället. Vi som har sett fram emot det så himla mycket, det kommer bli tråkigt utan henne. Fast vi kommer ju ha kul ändå. Det är jag Clara, Mathias, Martin, Thomas, Christian och Victor som åker. Fast ändå tråkigt :(

Men men, everything happens for a reason.

Nu ska jag sova några timmar innan jag måste upp igen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Är du säker på att det var en ipren??? Haha :D

Hoppas ni får jättekul & ta hand om er. Hörs när ni är framme Pussi pussi <3<3

2012-03-03 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0