5/3-2012

Andra dagen i Miami är snart slut och idag har vi mest varit på stranden och solat och läst, gått runt i strandparken som ligger jämte stranden och spelat strandpingis. Det var ganska blåsigt på stranden så vi gick bort till volleybollplanen som låg en bit bort. Där var det inte lika blåsigt och vi kunde fortfarande ligga i sand och mysa :)




Efter det gick vi hem till våran lägenhet som vi hyr (som bara ligger knappt 5 min från stranden) och duschade och lagade mat. Jag och Clara gjorde köttfärssås och spaghetti och så ska Mathias och Ojo diska :)




Snart ska vi in till South Beach där det finns mer restauranger, affärer och det händer lite mer. Vi ska gå till en kvinna som har hand om event här i Miami, kan man väl kalla det. Imorgon ska vi nämligen till Everglades och åka båt och kolla på krokodiler :) Så vi måste betala hälften idag. Och på torsdag ska vi åka ner till Key West, Floridas sydligaste punkt. Det går en väg genom ca 40 öar och den sista ön är Key West. Då åker vi tidigt på morgonen, det tar ca 3 timmar att åka dit, och så har vi ca 7 timmar att spendera där nere innan vi ska åka hem igen.

Nu måste jag byta om innan vi ska åka med bussen som bara kostar 2 dollar = 14 kr :)

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad det låter härligt gumman. verkligen. men då hinner du inte skypa inna ni åker...eller?? :-D

Akta dig så krokodilerna inte biter dig. :P

Ha de så kul iaf så får vi se om vi hinner skypa,,annars ringer jag. saknar dig jättemycket. Puss & Kram <3<3

2012-03-06 @ 08:54:27
Postat av: Mamma

Glömde fråga hur ni tar er dit`? Med bil antar jag men vem kör. Gör ni det själva :D

2012-03-06 @ 08:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0