3/5-2012

Det är 3 maj och jag är redan klar med skolan för den här terminen. Det är så himla sköööönt!! Hade två slut-uppsatser som skulle vara klara i torsdags och i måndags, så det blev mycket skrivande i helgen. Sen hade jag två prov, ett i calculus (matte) och ett i ISAC (historia), som jag hade på samma dag plus att jag hade en presentation om ett av mina uppsatser samma dag. Så i tisdags hade jag mycket att göra. Jag gjorde matte nästan hela dagen kändes det som, det blev inte mycket ISAC för jag tar den godkänd/icke godkänd, så så länge jag får ett C- i amerikansk skala så är det okej :)

Men sen kom onsdagen och då hade jag matteprov från 9-12, fast jag var klar 11.30. Men sen var det en snabblunch och sen skriva talet en snabbis. Kl 13 var det dags för presentations-provet och vi var nästan 30 elever så det tog 2.5 timma. Historiaprovet började inte förrän kl 19 så jag hade några timmar på mig att plugga. Men efter det så var det så himla skönt att vara klart med allt, så det var fördelen med att ha allt på samma dag. Men det var ju så klart jobbigt också för jag blev ju ganska stressad kan jag lova.

Men nu är jag klar och ska njuta av de sista dagarna innan jag åker hem. Om exakt en vecka är jag hemma :) Imorgon ska vi till ALcatraz, äntligen. Jag har varit här i 3 år nu och har inte varit där än, men bättre sent än aldrig :) Sen har vi inte planerat något speciellt. Eller jo, vi ska ju ha Midsommar på tisdag :) Det kommer nog bli ännu bättre än förra årets midsommar känns det som. Vi kommer nog bli måna som firar och det är både svenskar, amerikaner, argentinare, dansk, australiensare och engelsmän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0